قفل قلبم


معجزه عشق

عشق زیباست

دل من يه قفله اما دست تو مثل كليده

مي خوام از تو بنويسم كاغذام همش سفيده 

يه سؤال عاشقونه بگه هر كسي مي دونه 

اونكه دادم دل و دستش چرا دل به من نمي ده 

چه قدر دعا كنم من خدارو صدا كنم من

دست من به آسمونه نيمه شب دمه سپيده 

گفتم از عشق تو مي خوام سر بذارم به بيابون 

گفت تو عاقل تر از ايني اين كارا از تو بعيده 

التماس كردم كه يك شب لااقل بيا تو خوابم 

گفت كه هذيون و تموم كن انگاري تبت شديده

گفتم آرزو دارم تو مال من بشي يه روزي

گفت تو اين دنياي بي رحم كي به آرزوش رسيده؟

اوني رو كه دوست نداري دنبالت مياد تا آخر

اوني كه دنبالشي تو چرا دائم نا پديده

تو از اون روزي كه رفتي دل من ديوونه تر شد

رنگ من كه هيچي زيبا رنگ آسمون پريده

سرنوشت گريه نداره خودت اين و گفتي اما

تو دل من نمي دونم چرا باز يه كم اميده 

تو من و گذاشتي رفتي اما مي خوام بنويسم 

چه قدر واسم عزيزه اونكه از من دل بريده


 



نظرات شما عزیزان:

ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ tanhatarin_tanha ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ
ساعت6:05---20 آبان 1390
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون
نگار جون


ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢ tanhatarin_tanha ﱢﱟﱞﱡ۩ﱡﱞﱟﱢَ
ساعت5:40---20 آبان 1390
سلام اجی گلم..................
خیلی وبلاگ قشنگی داری بخاطر حسن سلیقه ات و انتخاب دقیق و قشنگ متن هات بهت تبریک میگم و برات ارزوی موفقیت روز افزون در تمام مراحل زندگی رو دارم
خیلی خوشملهههههههههه وبت واقعا قشنگههههههه
به منم سر بزن


پارسا
ساعت17:59---19 آبان 1390
وبلاگت عالی یک چیز اون ور تره به منم بسر مرسی بابای

محدثه
ساعت17:33---19 آبان 1390
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه به منم یه سری بزن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:,ساعت17:29توسط نگار | |